Friday 22 July 2011

sweet 21st...

Dulu bila aku dgr je lgu nie...aku rse aku lh org pling bahgia dlm hidup.rse dihrgai,rse dkasihi & rse disayangi...aku x sgka lak lagu nie ditujukn tuk aku...tp tu sume tggl kenangan....mgkn klu skrg,klu aku dgr lgu nie aku trus akan tringt kt "dia".dia pnh ckp..nnti klu dgr hayati bait2 lirik nie coz ini luahan hati saya..yg pling tharu kad birthday aku yg ke -21 sgt special..coz dlm kad tu kata2nya amt tsentuh n lirik lagu nie pn ade dlm kad tu...tp syg..bila aku mmutuskan tuk padam dia dari igtan aku..aku nekad bakar je..coz,bile kad tu still ade..aku akn sedih bile aku tgk blik..tp andai takdir bpihak pd aku..klu lh kad tu ade dijual lg,aku psti akan beli tuk aku simpn wt kng2 kngan..dlm idup aku,aku sgt mhargai brg yg org bg..tp utk kad yg satu nie...ckup skdr aku saje yg tau..sweet 21st akan aku kng smpai bile2...


Percayalah...

Suasana sepi begini
Panahan rindu menusuk hati
Tak mungkin kau sedari
Lantas ku titip puisi kasih
Agar gelora tidak merintih
Sengsara pun menyisih
Dengarkanlah suara hati
Moga dikau mampu mengerti
Cinta hadir tanpa ku rasa simpati

( korus )
Percayalah
Kasihmu lama tersulam
Di ruang paling dalam
Terlalu jauh tak terselam

Ku akui
Dugaan datang jua pergi
Rela ku menghadapi
Dengan harapan suci
Doa bersemi

Kasih
Usah bak suria kau hadir
Persis ombak memukul ke sisir
Bimbang cinta terusir

Kerna rindu pastikan lahir
Airmata setia mengalir
Berjanjilah ia tak mungkin kan berakhir
Oh oh...

Percayalah... 

No comments:

Post a Comment